Білуге құмарлық – бұл адамдарды зерттеуге қызықтыратын нәрсе, ал балалар туа салысымен айналасына қызығушылық танытып жатады. Солай бола тұра, балалар басқа адамдардың көзқарастарын тыңдауға жеткілікті ашық бола отырып, өз бетінше ойлауды және өз көзқарастарын дамытуды үйренуі керек. Олар білімді заттарды үйрену тәсілімен көрсетуі керек және сол техникалық әдістер мен құралдарға сенбеу керектігін білуі керек. Сөйтіп, Сіздің балаларыңыз бен жасөспірімдеріңіз қажет болған жағдайда оқытудың әртүрлі тәсілдерін қолдана отырып, бір уақытта бірнеше тапсырманы орындай алуы керек. Сондай-ақ, олар оқу және шешім қабылдау барысында теңдестірілген тәуекелдерді қалай қабылдауға болатындығын үйрену қажет, олай болмаған жағдайда жоғары нәтижеге қол жеткізу үшін серпіліс жасау кезінде қиынға тап болуы мүмкін.
Оқытуда «интеллектуалды ақылды болу» түсінігіне қатысты төрт мінез-құлық стилі бар. Алғыр болу оқуға деген ұмтылысты және жақсы нәтижеге қол жеткізу үшін көптеген тәсілдерді қолдана білуді білдіреді. Олар жас адамға тәуелсіз оқушы болуға және мектеп пен өмірге айтарлықтай үлес қосуға мүмкіндік беретін мінез-құлық ерекшеліктерін білдіреді.
Олар мыналарды қамтиды:
- білуге құмарлық
- шығармашылық және кәсіпкерлік
- әділдік
- тәуекелге дайын болу
- Білуге құмарлық
- білуге құмар
- бастамашыл
- оқуға қызығушылық танытқан
- жалғыз жұмыс істегісі келетін
- кәсіпкерлік қабілеті бар және басқалардың пікірінен тәуелсіз
- болжамдарға пікір таластыра білетін және пайымдаулардың пайдасына дәлелдемелерді талап ете білетін
- өз оқуын белсенді бақылауға қабілетті.
Ізденгіш ой-санасы бар бала немесе жасөспірім оқуда жақсы нәтиже көрсетеді. Білуге құмарлық бұл бүкіл оқу процесінің негізгі құрамдас бөлігі және оқуда жетістікке жетудің негізгі ынталандырушы факторы.
Жалғыз жұмыс істеуге деген ұмтылыс үлкен маңызға ие. Сіз жасаған кез келген жұмысқа қалай шоғырлануға және назар аударуға болатындығын білу маңызды, ал жалғыз жұмыс істеу оны қалай жасау керектігін үйренудің тамаша тәсілі бола алады. Ол сондай-ақ жақсы дайындалған оқушы үшін маңызды рөл атқаратын ісіңіздің нәтижелеріне жауапты екеніңізді білдіреді. Оқытуда бастамашыл болу көбірек білуге деген ұмтылысты білдіреді - оқуға қызығушылық танытатын және өз ісінде белсенді болатын бала.
Жоғары нәтиже көрсеткен оқушылар басқалардың пікіріне тәуелді болмайды, олар көпшіліктің соңынан ермейді және айналасындағы адамдар сенетін нәрсеге сенбейді.
- Шығармашылық пен кәсіпкерлік
Қабілет:
- Өз ойларын пайымдау процесінде қате түсінбеушілікке жол бермеу және икемді болу
- инновацияларды енгізуге және проблемалардың жаңа және көптеген шешімдерін табуға деген ұмтылысты көрсету
- өз көзқарасын қажеттіліктерге сәйкес бейімдеу
- өз жұмысында таңдандыра отырып және өзіндік ерекшелігін көрсете отырып жеке стилін дамыту
- шешімдерді табу үшін өзінің бастамашылығын қолдана отырып, күрделі міндеттер мен қиындықтар туындаған кезде шығармашылық таныту.
Шығармашылық пен кәсіпкерлік Сіз:
- балаларыңыз бен жасөспірімдеріңізді олар үшін қызықты нәрселермен тәжірибе жасауға ынталандырсаңыз
- балаларыңызды проблемаларды шешу үшін әртүрлі тәсілдермен ойлауға ынталандырсаңыз
- оларды теріс түсініксіз ойлауға ынталандырсаңыз іске қосылады.
- Әділдік
Қабілет:
- әртүрлі идеялар мен нанымдар туралы объективті көзқарасты қабылдау
- басқа адамдардың дәлелдеріне сүйене отырып, басқа идеялар мен нанымдарға ашық болу
- егер оны өзгерту үшін нақты дәлел болса, көзқарасты өзгерту.
Әділдік мына жағдайда іске асады:
- әр түрлі көзқарастар мен пікірлер бір дәрежеде талқыланады
- Сіз басқа адамдардың көзқарастарын мұқият тыңдайсыз
Сіз осы көзқарасты ұстану үшін жеткілікті дәлел бар-жоғын мұқият бағалайсыз.
- Тәуекелге дайын болу
Қабілет:
- Сіз оқып жатқан және істеп жатқан нәрсеге сенімді болу
- жаңа идеялар мен салдармен тәжірибе жасау
- мәжбүрлеусіз ойлау
- бейтаныс жағдайларда жұмыс істеу
- мерзімінен бұрын қорытынды жасаудан аулақ болу
- белгісіздікпен күресу.
Интеллектуалды тәуекелдерді қабылдауға дайындық оқуға қажетті ептілік пен дағдылар. Тәуекелге дайын болу балалар мен жастар:
- олардың интеллектуалды қабілеттеріне сенімді
- шешім қабылдау процесін мұқият қарастырған
- өлшемделген көзқарасты білдіру үшін жеткілікті ақпаратқа ие болған кезде іске асады.