Жоғары нәтиже көрсететін оқушының жеке басын қалыптастыру бұл ойлауды қалай үйрету туралы ғана емес, сонымен қатар жауапкершілікпен және өмірде және жұмыс орнында пайдалы болатындай ойлау туралы мәселе. Жоғары нәтиже көрсеткен оқушының портретін қалыптастыру кезінде мектептегі тестілеу мен емтихандарда жоғары нәтиже көрсету қабілетінен басқа көшбасшылық қабілеттерін көрсететін іскер оқушылардың жеке басын қалыптастыруға баса назар аударылады.

Эмпатияның негізгі құрамдастары: 

  1. Ынтымақтастыққа дайындық  
  2. Қоғамға қамқорлық
  3. Сенімділік
  4. Бірлескен оқыту

Табыс сирек жағдайда жеке адамның жеке басының жұмысының нәтижесі болып табылады. Оқушыларға командада қалай жұмыс істеу керек екендігіне үйрену керек. Олар мыналарды білуі тиіс: 

∙ көшбасшы және бағынушы рөлдерін қалай орындау керек  

∙ қарастыру өз идеяларын үшін алға тарта отырып,  басқалардың көзқарасын тыңдай отырып диалогты қалай жүргізу керек  

∙ қашан сөйлеу керек және қашан тыңдау керек 

∙ көмекті қалай көрсетуге және алуға болады 

∙ кері байланысты қалай беруге және алуға болады.  

Есіңізде болсын: 

Кейбір балалар табиғи түрде ынтымақтастыққа бейім және басқалармен жұмыс жасау оларға қиындық тудырмайды. Олар жалғыз жұмыс істегенді ұнатпауы мүмкін және мұндай дағдыларды үйренуі тиіс! Басқалар үшін бұл мәселе әлдеқайда күрделі. Олар басқа балалар беретін сигналдарға онша сезімтал болмауы мүмкін; олар ұялшақ болуы мүмкін немесе керісінше супердоминантты болуы мүмкін; олар топтағы басқаларға қарағанда тезірек немесе баяу ойлауы мүмкін және ренжуі мүмкін; олар өздерінің күшті жақтарына сенімсіз және өздерінің командаға қосқан үлестеріне сенімді болмауы мүмкін.

Табысты оқушылар – бұл қажет болған жағдайда басқалармен бірлесіп жұмыс істей білетін оқушылар. Кейбіреулер үшін бұл әрқашан таңдау жолы болса, басқалар үшін керісінше болуы мүмкін. Бұл қалыпты жағдай. Сіз оларға басқалармен тиімді жұмыс істей алатындай қажетті дағдыларды игеруге көмектесуіңіз маңызды, өйткені оларға алдағы уақытта мезгіл-мезгіл бірлесіп жұмыс жасау қажет болады. 

  1. Қоғамға қамқорлық  

Озық оқыту екі ұштылықты жою және кешенді мәселелерді шешу қабілетін қамтиды. Соңғы жылдары мектептер оқушыларын саналы азамат қылатын мінез-құлық ерекшеліктерін қалай дамытатынына қызығушылық артып келеді. Арнайы схемалар арқылы да, жалпы мектептің күнделікті өмірінің арқасында да қоғамға қамқорлық жасауға жеткілікті мүмкіндіктер бар. 

Қоғамға қамқорлық басқаларға қамқорлық жасау сияқты қарапайым идеялардан бастау алуы мүмкін. Кейінірек оны ресми түрде оқу бағдарламасы аясында және оқу бағдарламасынан тыс тәрбиелеуге болады. Білім алушылардың шешім қабылдау процесінде басшылыққа алатын моральдық принциптерге ие болуын қамтамасыз ету білім берудің және жоғары нәтижелерге қол жеткізудің маңызды құрамдас бөлігі болып табылады.  

  1. Сенім

Жоғары нәтижелерге қол жеткізу үшін бала оған жоғары нәтижелерге қол жеткізуге болатындығына сенуі керек. Өзіне деген сенімділікке ие болу бұл мәселеде маңызды рөл атқарады, өйткені оқу қиындаған сайын сенімділік баланың білім алуына септігін тигізеді. 

Есіңізде болсын: 

∙ Кейбір балалар ес білгеннен бастап өздеріне сенімді болып келеді және сәтсіздіктерді еңсеру керек кедергілер ретінде қабылдайды. Басқалары өздеріне сенімді емес және олар бірінші реттен болмаса да, оларға өздеріне деген сенім мен сенімділікті қалыптастыруы керек. Қиындыққа тап болған да дұрыс, қателескен де дұрыс.

∙ Сол сияқты, кейбір балалар үшін сыни пікір тек қорытынды болып табылса, басқалары үшін бұл олардың өзіне деген сенімділігіне нұқсан келтіретін жеке басының түңілуіне әкеп соғатын сезім болып табылады. Ондай оқушылармен жұмсағырақ болған жөн. 

∙  Интеллектуалды қабілеттерге деген сенімділік пен қоғамға деген сенімділік – бұл әр түрлі нәрсе. Сіз осы екі қасиетті қатар қалыптастыруға тырысқаныңыз ең дұрыс шешім болып табылады. 

Ата-ана ретінде Сіз үшін эмпатияның (VAA) негізгі сипаттамалары нені білдіреді? 

∙ Балаларды өз бетінше өмір сүруге және жұмысқа дайындауды қамтамасыз ету олардың оқудың негізгі кезеңдерінен өтуі сияқты маңызды. 

∙ Егер Сіз балалардың эмпатиясын дамытқыңыз келсе, оның қалай және қашан болатынын ойлауыңыз керек. 

∙  Эмпатияны үйренуге болады және барлық балалар жанашыр болып үйренуге қабілетті, бірақ бұл қасиеттің дамуы жасқа байланысты емес. Кейбір балалар эмпатияны ерте жаста, ал кейбіреулері кейінірек көрсетеді. 

∙  Тек өзіне ғана емес, қоғамға деген қамқорлықты сыныпта тәрбиелеуге болады. 

∙  Интеллектуалдық қабілеттерге деген сенімділік оқуда жоғары нәтижелерге қол жеткізу үшін өте маңызды, өйткені оқушылар өздеріне үйретілгеннен гөрі презентацияның сәл өзгеше түрінде ұсынылған тест сұрақтарын түсіндіруге сенімді болуы тиіс. 

∙  Интеллектуалды қабілеттерге деген сенімділік пен қоғамға деген сенімділік – бұл әр түрлі нәрсе. Біз балаларға екі қасиетті де дамытуға көмектесуіміз керек. 

Бұл бейнежазбада біз сіздермен эмпатия және оның табысты оқушы үшін маңыздылығы туралы ақпаратпен бөліскіміз келеді. Сондай-ақ, Сіз ата - ана ретінде Сіз үшін эмпатияның (VAA)  негізгі сипаттамалары нені білдіретінін білесіз.

Біз сізге мектебімізбен және біздің барлық ұсыныстарымызбен жақынырақ танысуға көмектесетін веб-сайтымыздағы жаңа мүмкіндікті ұсынуға қуаныштымыз. Сіз мектеп аумағына виртуалды экскурсия жасап, сыныптар мен бөлмелерді көруіңізге және қабылдау процесі туралы толық ақпарат алуыңызға болады.

Біздің мектебіміз несімен ерекшеленетінін түсініп, сіздің балаңыздың білім алуына неліктен ең қолайлы болатынына өзіңіз көз жеткізе аласыз

Сіздерді мектебімізде қарсы алуды асыға күтеміз!

Сандық буклет жасау
Біз осы сайтта cookie файлдарын қолданамыз. Осы сайтты пайдалана отырып, сіз cookie файлдарын орналастыруға келісесіз Қосымша ақпарат